Saturday, April 3, 2010

Kenangan Terakhir pada 23-05-2009 sebelum hari terakhir di PSIS

Gambar ini mempunyai kisahnya tersendiri yang perlu dilihat dengan mata hati. Hehehe...

Alkisahnya bermula, apabila aku dan Umar berjumpa di Pantai Sungai Burung di kawasan daerah Sungai Ayer Tawar, Sabak Bernam. Ada sesuatu yang terbuku di hati masing- masing. Entah, aku pun tak tahu kenapa masing- masing begitu berang sekali...


Umar dan aku masing- masing dengan ego mara ke hadapan. Untuk bertarung sebagai perwira sejati. Semakin dekat....



Pada sampai satu tahap, amarah kami tiada terbendung lagi. Semakin meluap- luap rasanya. Allahuakbar!!! Bahu bertemu bahu, jasad membelah jasad. Terbakar dahsyatlah api amarah itu.



Setelah masing- masing puas melepaskan amarahnya, maka mereka pun berasa sangat puas hati. Aku menangis dan lari menjauhkan diri, tapi Umar mengejar, tanda mahu memujuk. Tidak, aku sudah terlalu terkecil hati. Selepas masing- masing kembali reda radangnya, Azuwan teman sebilik kami datang mengajak kami bermaafan dan bersama- sama menikmati keindahan pantai.



Sekian... Untuk lebih foto tentang cerita ni, klik la link di bawah ni yer... Terima kasih...

>>> MOMENTO 23-05-2009

Perhatian: Cerita ini adalah rekaan semata- mata dan tiada kaitan dengan yang hidup atau yang telah mati.

Pelakon- pelakon:

>>> Riduan sebagai Wan
>>> Umar Chong sebagai Umar
>>> Fakhrul Azuwan sebagai Azuwan

No comments:

Kenangan Bersama AMAR

Kenangan Bersama AMAR