24 February 2011

Segalanya dah pasti. Alhamdulillah.

Assalamualaikum wbth. Waktu aku post entri ni, sejuk sangat kat Putrajaya. Hujan yang turun renyai- renyai kadangkala lebat bagaikan rahmat yang besar dari Allah swt yang Maha Agung pada hambaNya. Angin yang menderu bertiup membelah jiwa setiap yang bergelar insan. Ya Allah, syahdunya hari ini.

Tadi aku ada post entri yang menyatakan aku menanti saat tu. Tapi petang ni, saat tu hadir dengan sendirinya. Aku dah tahu dan pasti yang aku memang dah dapat surat tawaran lantikan tetap bagi jawatan Pembantu Pendaftaran KP17 di jPN. Alhamdulillah, syukur banyak atas rahmat dari Illahi. Dan yang paling penting, itulah yang dinamakan rezeki. Aku bersyukur sangat. Jadi esok, adalah masa untuk aku menandatangani kontrak @ perjanjian untuk berkhidmat dengan kerajaan, mengangkat sumpah di depan Pesuruhjaya Sumpah, menghadiri pemeriksaan kesihatan dan beberapa urusan dokumentasi yang perlu diselesaikan.

Pastinya esok akan menjadi hari yang paling sibuk dan menggembirakan. Ofismate semua dah bersorak, masing- masing claim mereka yang tahu dulu. Lucu betul la. Masa tak confirm lagi, semua diam seribu bahasa. Sabar je la.

Saat yang dinanti akhirnya tiba jua. Terima kasi ya Allah atas limpahan rahmat, nikmat dan kasih sayangMu. Sedangkan aku amat sekali lupa dan kufur atas nikmat dan ketaatan pada MU. Amin..

No comments:

Kenangan Bersama AMAR

Kenangan Bersama AMAR