24 February 2011

Tawaran perlantikan Pembantu Pendaftaran KP17 secara tetap

Assalamualaikum wbth dan Salam 1Malaysia. Apa khabar semua kawan- kawan? Harap korang semua sihat okay. Hobi sekarang ni just terjah- terjah blog. Masa yang banyak diperuntukkan untuk tinjau blog orang lain. Berbanding sebelum ni berjam- jam melayan FB.

Hari ni ada time free sikit kat ofis. Rasa tiba- tiba macam nak buat entri je. So, terpaksa lah online pakai mobile je. Nak guna internet ofis nanti menyalahi etika pula. Jadi, yang terbaik keluar kan siket topup, online la kat handphone aku ni.

Okay, jom teruskan bercerita k. Semalam aku ada jumpa dengan ofismate yang sama berstatus kontrak macam aku. Then, dia pun tunjuk la kat aku yang dia dah dapat surat tawaran untuk perlantikan tetap dari SPA. Ya Allah, ceria betul muka dia. Aku pun rasa macam tempias dia akan terpalit kat aku juga. Sebab beberapa kali juga pihak SPA dan JPN ada telefon aku, maklumkan yang aku pun akan dapat tawaran perlantikan juga. Cuma aku diamkan aja, kerana prinsipnya mudah, selagi belum ada apa-apa surat rasmi, selagi itulah kene menunggu.

Kalau ikut surat lantikan kawan tu, tarikh lapor diri kitorang nanti ialah pada 1 Mac 2011. Kalau betul la, paling lewat Isnin ni 28 Februari akan dapat pegang surat tu. Ya Allah, berdebarkan menunggu. Terlepas N17, ada juga rezeki lain KP17. Okaylah. Nak sambung buat kerja ni. Sekian.


# Nanti ada apa- apa aku update ye. Okay!

No comments:

:: JOM KONGSI ::

Kenangan Bersama AMAR

Kenangan Bersama AMAR