15 March 2011

Contest "Sudoku by r.o.s.i.e: girl with big dreams

Assalamualaikum wbth dan selamat pagi.

Sedang asyik- asyik main Facebook, tiba- tiba ada jemputan acara dari group Facebook Sahabat Blogger. Biasala, contest dari blog- blog sahabat. Kalau nak join juga contest ni, melawatlah ke blog r.o.s.i.e: girl with the big dreams. Nanti bolehlah join ye.

Aku dah dapat jawapan dah, dan inilah jawapannya. Tara... Harap- haraplah betul.




Dan sebagai syarat yang telah ditetapkan, aku dah cari satu lagu yang aku minat nak hadiahkan buat r.o.s.i.e: girl with big dreams ni. So, enjoy okay. 


Now is the time to sleep. Harap- haraplah boleh jadi pemenang. Semua syarat- syarat dah dipenuhi. Okay, saya tidur dulu. Bye.

p/s: Thanks kepada yang sudi membantu.

9 comments:

Zala Wajik said...

all teh best bro :D

Riduan said...

thanks2... huhuhuhu

.r.o.s.i.e. said...

salam.
thanks sudi join...:)
already follow u jgk..:)
jap erk..ngah review sume2 nie..
nanti i bgtau spe menang...:)

Riduan said...

r.o.s.i.e salam kembali...
thanks for follow me k...
its okay, kalah menang adat bertandingkan...

Faziera said...

all the best..^__^
saya pun ade join contest ni..
follow u.. ;)

Kesaksianku said...
This comment has been removed by the author.
Riduan said...

Faziera all the best to you too k...
hehehehe...
i'm follow you back...
okay!

++ aD[d] ++ said...

wow!npe aku xtau ni?heheh..gdluck wan~

Riduan said...

Add aku jelajah blog ke blog...
Ko faham2 jela, blogger sekarang dah ramai...
Makin syok pulak berblog ni...

Pasal contest sudoku ni, tak tahu la menang ke idok... hehehehe

Kenangan Bersama AMAR

Kenangan Bersama AMAR